Przetarg nieograniczony - dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby realizacji projektów finansowanych z EFS

Włocławek: PRZETARG NIEOGRANICZONY DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH i PAPIERNICZYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH Z EFS.
Numer ogłoszenia: 150394 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH i PAPIERNICZYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH Z EFS..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby realizacji projektów finansowanych z EFS do biura przy ul. Mazowieckiej 5. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) część I dostawa artykułów biurowych i papierniczych finansowanych ze środków EFS - KIS Dokładny opis artykułów (49 pozycji) składających się na część I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 2) część II dostawa artykułów biurowych i papierniczych finansowanych ze środków EFS - projekt A Dokładny opis artykułów (59 pozycji) składających się na część II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 3. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 4. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru, pisemnie bądź telefonicznie z czterodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt loco siedziba zamawiającego, dlatego w cenie oferty winny być zawarte koszty transportu dostaw. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie oraz złożenie dokumentów, o których mowa w pkt VIII/5 SIWZ; 2. posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie. (Przez odpowiednią wartość rozumie się dostawy o wartości, co najmniej 50 % ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu). 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego do SIWZ druku). 2. Wypełniony formularz cenowy - formularze cenowe (wg załączonych do SIWZ druków). 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego do SIWZ druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają takie oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Zaakceptowany projekt umowy o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej do SIWZ propozycji). 5. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 6. Wykaz dostaw, o których mowa w pkt VII/3 SIWZ (wg załączonego do SIWZ wzoru). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie niniejszy warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 7. Dokumenty potwierdzające, że podane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 8. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów). 9. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 uPzp). Szczegółowe wskazanie żądanych dokumentów znajduje się w opisach przedmiotu zamówienia, przy poszczególnych artykułach (np. gwarancje, normy ISO, stopień białości papieru wg skali CIE,)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin stałości cen - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Kapitał Ludzki. Narodowa Strategia Spójności..

ZAŁĄCZNIKI:

Ogłoszenie o przetargu (707kB) plik
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (587kB) plik
Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia część I (269kB) plik
Załącznik nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia część II (304kB) plik
Formularz ofertowy (327kB) plik
Formularz cenowy na część I (538kB) plik
Formularz cenowy na część II (462kB) plik
Oświadczenie art. 22 (290kB) plik
Projekt umowy (672kB) plik
Wzór wykazu dostaw (224kB) plik


metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (15 maja 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (15 maja 2009, 11:03:53)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (12 czerwca 2009, 09:56:53)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1361