Usługi szkoleniowe i kursy w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - CZĘŚĆ I

Usługi szkoleniowe i kursy w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - CZĘŚĆ I
Numer ogłoszenia: 188888 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe i kursy w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - CZĘŚĆ I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe i kursy zawodowe dla osób bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych i rodzin zastępczych realizujących Indywidualny Program Usamodzielnienia w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) kod numeryczny: 80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego; 2) kod numeryczny: 80.57.00.00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie warsztatów, doradztwa oraz kursów zawodowych w zakresie: 1) Część I - Kurs zawodowy fryzjer z obsługą kas fiskalnych - dla 10 osób, składający się dwóch modułów: I moduł - blok motywacyjny, II moduł - kurs zawodowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne wymagania zamawiającego w części I zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Część II - Kurs zawodowy stylista paznokci - manicure - pedicure - dla 9 osób, składający się z dwóch modułów: I moduł - blok motywacyjny, II moduł - kurs zawodowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne wymagania zamawiającego w części II zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Część III - Kurs zawodowy kosmetyczny z elementami wizażu - dla 9 osób, składający się z dwóch modułów: I moduł - blok motywacyjny, II moduł - kurs zawodowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne wymagania zamawiającego w części III zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Każda z opisanych w pkt 4 części stanowi odrębną część zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt VIII/5 SIWZ oraz VIII/6 SIWZ; 2. posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożenie przez wykonawcę szczegółowego programu szkolenia dla każdej z części zamówienia odrębnie; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez odpowiedni rodzaj rozumie się wykonanie szkoleń składających się zarówno z części motywacyjnej, jak i części zawodowej. Przez odpowiednią wartość rozumie się wykonanie usług o wartości co najmniej 75 % ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie.; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza złożenie przez wykonawcę opisu warunków lokalowych Ośrodka Szkoleniowego, dotyczy modułu I, części teoretycznej i praktycznej w module II, z podaniem dokładnego adresu odbywania się zajęć teoretycznych i praktycznych szkolenia, ze wskazaniem czy są to pomieszczenia własne, czy wynajęte oraz dokładny opis wyposażenia Ośrodka Szkoleniowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, a także wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, dotyczy modułu II w poszczególnych specjalnościach. Powyższe opisy i wykaz muszą spełniać minimalne wymagania określone przez zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia na daną część zamówienia.; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza złożenie przez wykonawcę wykazu osób mających realizować zamówienie posiadających stosowne uprawnienia wraz z CV tych osób oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie i przebieg pracy zawodowej wymienionych osób (psycholog / socjoterapeuta, doradca zawodowy, wizażysta) w module I oraz wykazu osób mających realizować zamówienia w module II, wraz z CV tych osób oraz dokumentami potwierdzającymi ich wykształcenie i przebieg pracy zawodowej.; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (WG ZAŁĄCZONEGO DRUKU). 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (preliminarz kosztów) zawierający wszystkie koszty realizacji usług oraz określający koszt przypadający na jednego uczestnika szkolenia. Formularz cenowy należy sporządzić dla każdej z części zamówienia odrębnie, jeżeli wykonawca składa ofertę, na więcej niż jedną część zamówienia (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (WG ZAŁĄCZONEGO DRUKU). Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Zaakceptowany projekt umowy o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji). 5. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 6. Zaświadczenie w wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. 7. Szczegółowy program szkolenia w zakresie modułu I - blok motywacyjny i w zakresie modułu II - kurs zawodowy, dla każdej z części zamówienia, na jaką wykonawca składa ofertę odrębnie. Powyższy dokument stanowi podstawę oceny oferty w kryterium program szkoleniowy (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA) 8. Wykaz wykonanych usług, o których mowa w pkt VII/3 SIWZ (WG ZAŁĄCZONEGO DRUKU). 9. Dokumenty (np. referencje), potwierdzające, należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 8. 10. Opis warunków lokalowych Ośrodka Szkoleniowego (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 11. Opis wyposażenia Ośrodka Szkoleniowego (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 12. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji szkolenia w danej specjalności zawodowej (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 13. Wykaz osób mających realizować zamówienie, o którym mowa w pkt VII/5 SIWZ, dla każdej z części zamówienia, na jaką wykonawca składa ofertę odrębnie (WG ZAŁĄCZONEGO DRUKU). 14. CV osób, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 13. 15. Dokumenty potwierdzające podane w życiorysie (CV) doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności (dyplomy, świadectwa pracy, referencje, umowy zlecenia, itp.), osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 13. Dokumenty wymienione w pkt 13, 14 i 15 stanowią podstawę oceny ofert w kryterium kwalifikacje kadry dydaktycznej. 16. Wzory wydawanych zaświadczeń o ukończonych poszczególnych modułach szkolenia. 17. Wykaz odzieży ochronnej, materiałów i podręczników wykorzystywanych podczas szkolenia z zaznaczeniem, które przekazane zostaną na własność beneficjentom szkolenia, dla każdej z części zamówienia na jaką wykonawca składa ofertę odrębnie (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 18. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Program szkoleniowy - 25
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

ZAŁĄCZNIKI:

Ogłoszenie o przetargu (1017kB) plik
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (630kB) plik
Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia część I (354kB) plik
Załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia część II (352kB) plik
Załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia część III (352kB) plik
Formularz ofertowy (362kB) plik
Oświadczenie 22 (455kB) plik
Umowa projekt (434kB) plik
Wzór wykazu wykonanych usług (211kB) plik
Wzór wykazu osób (235kB) plik

metryczka


Wytworzył: Leszek Laskowski (10 czerwca 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (12 czerwca 2009, 09:43:43)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (24 sierpnia 2009, 14:33:17)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1612