Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe i kursy dla 61 osób realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja Projekt Systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku - Część II

Włocławek: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe i kursy dla 61 osób realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja Projekt Systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku - Część II

Numer ogłoszenia: 244320 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe i kursy dla 61 osób realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja Projekt Systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku - Część II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i kursów zawodowych dla 61 osób bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w ramach projektu: Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług: CZĘŚĆ I - dwumodułowe szkolenie w zawodzie sprzedawca z nauką języka angielskiego i obsługą kas fiskalnych dla 20 osób. CZĘŚĆ II - dwumodułowe szkolenie w zawodzie kucharz - kelner z obsługą kas fiskalnych dla 25 osób. CZĘŚĆ III - dwumodułowe szkolenie w zawodzie opiekun osób chorych, niepełnosprawnych, dzieci. Pomoc domowa dla 16 osób Każde szkolenie składa się z dwóch modułów: bloku motywacyjnego oraz modułu praktycznego, którym jest kurs zawodowy, obejmujący zajęcia teoretyczne jak i praktyczne. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację obydwu modułów danego szkolenia bez zbędnych przerw, tzn. kolejno po sobie następować powinny: najpierw blok motywacyjny, następnie kurs zawodowy, zakończony egzaminem dla każdego z uczestników szkolenia. Szkolenie nie może trwać dłużej niż 3 miesiące (92 dni kalendarzowe) dla danej grupy szkolonych, licząc od dnia rozpoczęcia. Wymagana jest realizacja szkoleń w dni robocze. Godziny realizacji szkoleń muszą zamykać się w przedziale od 8.00 do godz. 18.00, przy czym godzina 18.00 wskazuje ostateczny czas zakończenia dziennej edukacji. Przyjmuje się jednostkę lekcyjną trwającą 45 minut jako jedną godzinę szkolenia. Dzienny limit nauczania ogranicza się do 8 godzin zegarowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia niezależnie od części przedmiotu zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do realizowania szkoleń i kursów zawodowych, co potwierdzają: prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie, posiadanie akredytacji właściwego miejscowo według siedziby wykonawcy kuratora oświaty do prowadzenia kształcenia w systemie pozaszkolnym, posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych niepodleganie wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 oraz złożenie aktualnych dokumentów potwierdzających żądane wymagania odnośnie uprawnień -w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia wystarczy 1 komplet w/wym. dokumentów; 2. posiadają niezbędną wiedzę do zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 61 osób w wieku aktywności zawodowej korzystających ze świadczeń pomocy społecznej co potwierdza opracowanie przez wykonawcę dziennego harmonogramu szkoleń zawierającego minimum założeń programowych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby uczestników szkolenia, a także tematyki kursu. W harmonogramie zawarte muszą być założenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu, stosowane metody i narzędzia nauczania oraz oczekiwane rezultaty, a także wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizowane zajęcie. Wymagane jest szczegółowe określenie miejsca realizacji szkolenia. Wymagane zachowanie podziału harmonogramu na moduły tworzące daną cześć przedmiotu zamówienia. Wymagane uwzględnienie w harmonogramie danej części szkolenia zajęć dla obydwu grup. Harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi; program należy opracować odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3a. 5 szkoleń bądź kursów zawodowych w zawodzie sprzedawca bądź sprzedawca z językiem angielskim, dla co najmniej 10 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, 3b. 5 szkoleń bądź kursów zawodowych w zawodzie kucharz - kelner bądź kucharz - kelner z obsługą kasy fiskalnej dla co najmniej 10 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II 3c. 4 szkoleń bądź kursów zawodowych w zawodzie opiekun - pomoc domowa dla co najmniej 5 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ III, które rodzajem, zakresem i wartością odpowiadają usługom szkoleniowym określonym w niniejszym postępowaniu. Przez odpowiedni rodzaj, rozumie się organizowanie usług szkoleniowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskich, których odbiorcami były osoby bezrobotne w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej. Przed odpowiedni zakres, rozumie się organizowanie szkoleń, składających się z bloku motywacyjnego i kursów zawodowych o tematyce odpowiadającej szkoleniom i kursom, stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania. Przez odpowiednią wartość, rozumie się realizację usług szkoleniowych o wartości, co najmniej 65% ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu. Wykonawca który realizował różne usługi szkoleniowych w jednym zamówieniu zobowiązany jest do podania ogólnej wartości zamówienia oraz wyszczególnienia liczby osób jak i wartości odnoszącej się do szkolenia na które składana jest oferta. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie opisany w pkt 3 warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, organizowanie szkoleń z przejrzystym uwzględnieniem wymogów opisanych powyżej oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza: 4a. dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla min. 10 osób jednorazowo oraz min. 2 różnego typu placówkami z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, 4b. dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla min. 13 osób jednorazowo oraz placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku składania oferty CZĘŚĆ II, 4c. dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla min. 8 osób jednorazowo oraz placówkami: do zajęć praktycznych kursu opiekun osób chorych i niepełnosprawnych, do zajęć praktycznych kursu opiekun dzieci, w tym mogą być dzieci niepełnosprawne, do zajęć praktycznych kursu pomoc domowa w przypadku składania oferty CZĘŚĆ III, 4d. w przypadku składania oferty na więcej niż 1 cześć przedmiotu zamówienia dysponowanie bazą o której mowa w pkt 4a, 4b, 4c jednocześnie -wybiórczo w zależności tego którą część przedmiotu zamówienia obejmowała będzie oferta, 4e. potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie dokumentów o dysponowaniu w/wym., w tym oświadczenie o własności bądź umowy o współpracy w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia, 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do organizowanego szkoleń, w osobach: 5a. min. 1 psycholog lub 1 socjoterapeuta, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji modułu I niezależnie od części postępowania, 5b. min. 1 doradca zawodowy, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji modułu I niezależnie od części postępowania, 5c. min. 1 wizażysta, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji modułu I niezależnie od części postępowania, 5d.min. 1 lektor języka angielskiego, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji CZĘŚCI I postępowania, 5e. min. 1 instruktor obsługi kasy fiskalnej, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji CZĘŚCI I i CZĘŚCI II postępowania, 5f. kadra dydaktyczna do realizacji zajęć praktycznych i teoretycznych w module II wszystkich części postępowania - posiadająca odpowiednie wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje adekwatne do zakresu zajęć przypisanych do prowadzenia w przedmiotowym zamówieniu, 5g. komisja egzaminacyjna w składzie min 3 osobowym na każdą część przedmiotu zamówienia - posiadająca odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia, 5h. opiekun grupy w każdej części postępowania, dopuszcza się możliwość wykonywania obowiązków opiekuna grupy przez tę samą osobę dla obydwu grup stanowiących liczbę osób szkolonych w ramach określonej części postępowania, opiekunem grupy może być osoba z katalogu osób wymienionych w pkt 5a - 5f lub inna osoba posiadająca min. wykształcenie średnie, zatrudniona minimum do 31.12.2009 roku na podstawie umowy o pracę u Wykonawcy, potrafiąca wypełnić obowiązki opiekuna, 5i. dysponowanie osobami w liczbie zapewniającej terminowe przygotowywanie sprawne wydawanie posiłków, w tym również osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i prowadzenie prac porządkowych, 5j. wykonawca zobowiązany jest wykupić polisy ubezpieczeniowe od OC i NNW na czas trwania szkolenia osobom wymienionym min. w pkt 5a. - pkt 5f. 5k. potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanego szkolenia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry uwzględniającego wymogi zamawiającego oraz przedłożenie dokumentów ustanowionych właściwymi przepisami prawa, potwierdzającymi wykształcenie lub uprawnienia, za wyjątkiem warunku określonego w pkt 5i., na potwierdzenie, którego na etapie składania ofert dopuszcza się złożenie przez wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu osobami zgodnie z wymogami; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzi złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Kalkulacja ceny ofertowej. 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Akredytacja właściwego miejscowo według siedziby wykonawcy kuratora oświaty na prowadzenie kształcenia w systemie pozaszkolnym. Wykonawcy występujący wspólnie składają zaświadczenia, każdy odrębnie. 5. Dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokument, każdy odrębnie. 6.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 9. Dzienny harmonogram szkoleń, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 2. (załączony wzór druku). 10. Wykaz zrealizowanych szkoleń, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 3. 11. Dokumenty (np. referencje).potwierdzające należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie, określonym w pkt. 10. 12. Charakterystyka bazy lokalowej z dostępnym wyposażeniem do realizacji modułu I szkoleń, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 4. 13. Charakterystyka bazy lokalowej do zajęć praktycznych w module II szkoleń. 14. Oświadczenia o własności lub umowy współpracy, określające zasady korzystania z placówek wskazanych do realizacji modułu II szkoleń. 15. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, zawierający informacje na temat uprawnień wymaganych przepisami oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia z określeniem funkcji przewidzianej w realizacji przedmiotu umowy - zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 5 W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie niniejszy warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 16. Dokumenty, potwierdzające uprawnienia osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 15, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 5 17.Życiorys zawodowy osób, stanowiących potencjał kadrowy wykonawcy, przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia. 18. Dokumenty, potwierdzające uprawnienia i wykształcenie osób stanowiących potencjał kadrowy wykonawcy, przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Polisa ubezpieczeniowa organizatora szkolenia o wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej oferty, dotycząca prowadzonej działalności. 20. Oświadczenie o spełnieniu wymogu, dotyczącego wykupienia polisy ubezpieczeniowej dla uczestników szkolenia w zakresie OC, NNW. 21. Oświadczenie o wysokości dziennej stawki cateringu. 22. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość oferowanej usługi - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 35 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII - Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dwumodułowe szkolenie w zawodzie sprzedawca z nauką języka angielskiego i obsługą kas fiskalnych dla 20 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa dla 20 osób osób bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, które szkolone będą w dwóch dziesięcioosobowych grupach w celu podniesienia kwalifikacji dających możliwość zatrudnienia. Szkolenie odbywało się bedzie w dwóch modułach: blok motywacyjny 39 godzin oraz kurs zawodowy składający się z min 200 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych oraz nauki języka angielskiego i obsługi kas fiskalnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dwumodułowe szkolenie w zawodzie kucharz - kelner z obsługą kas fiskalnych dla 25 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa dla 25 osób bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, które szkolone będą prowadzone w grupie 13 osobowej i 12 osobowej grupie w celu podniesienia kwalifikacji dających możliwość zatrudnienia. Szkolenie odbywało się bedzie w dwóch modułach: blok motywacyjny 39 godzin oraz kurs zawodowy składający się z min 180 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych oraz obsługa kas fiskalnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.70.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie w zawodzie opiekun osób chorych, niepełnosprawnych, dzieci. Pomoc domowa dla 16 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa dla 16 osób bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, które szkolone będą z dwóch grupy ośmioosobowych w celu podniesienia kwalifikacji dających możliwość zatrudnienia. Szkolenie odbywało się bedzie w dwóch modułach: blok motywacyjny 39 godzin oraz kurs zawodowy składający się z min 180 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (1205kB) plik
Zał.1 - wymogi programowe (194kB) plik
Zał. 2 - potencjal kadrowy (197kB) plik
Zał. 3 -projekt umowy (243kB) plik
Formularz ofertowy (332kB) plik
Harmonogram szkolenia (251kB) plik

Oświadczenie 22 (246kB) plik

UWAGA!!!
Odpowiedź na zapytanie (229kB) plik


UWAGA!!!

Numer ogłoszenia: 251000 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 244320 - 2009 data 17.07.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, fax. 054 4116399.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 13:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

Ogłoszenie o zmienie ogłoszenia (158kB) plik
Modyfikacja SIWZ (493kB) plik

27.07.2009 - Informacja o proteście

Informacja o proteście (135kB) plik
Treść protestu (575kB) plik


05.08.2009 - Odpowiedź na protest


Odpowiedź na protest (408kB) plik

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (17 lipca 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (17 lipca 2009, 17:45:09)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (24 sierpnia 2009, 14:33:00)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1922